سفارش تبلیغ
صبا ویژن

101/9/26
7:23 عصر

حفاظ پنجره یو پی وی سی از داخل

بدست مظاهری در دسته

وقتی صحبت از حفاظ پنجره یو پی وی سی از داخل می شود، نام قابل اعتماد تری در بازار وجود ندارد. مطمئن باشید که این حفاظ پنجره فرشته نگهبان و مراقب عزیزان شماست.

قیمت حفاظ پنجره آهنی

 

 

هدف ما این است که یک قدم جلوتر از تصادفات بمانیم تا بچه های شما را ایمن نگه داریم. عایق کردن خانه برای کودکان اغلب شامل دروازه های کودک در راه پله ها، قفل کردن کابینت ها و پوشاندن پریز های برق است، اما در مورد پنجره ها چطور؟ به زبان ساده، صفحه ‌های پنجره پشتیبانی ساختاری مناسبی برای کودک کنجکاوی که برای دیدن بهتر تکیه می ‌کند، فراهم نمی‌ کند. اما حفاظ پنجره upvcاز داخل این لایه ایمنی را فراهم می کند.

به علت اهمیت فوق العاده ای که این حافظ پنجره یو پی وی سی از داخل برای تامین ایمنی کودکان دارد بنابراین ما در این مقاله قصد داریم تا در مورد این محصول مطالب بیشتری ارائه بدهیم.

 

 

حفاظ پنجره یو پی وی سی از داخل

 

آشنایی با حفاظ پنجره upvcاز داخل

حفاط پنجره و بالکن از داخل  یک محصول فولادی جامد است که برای محافظت از کودکان خردسال در برابر بالا رفتن یا سقوط از پنجره باز طراحی شده است. کودکان تمایل زیادی به کشف محیط اطراف خود دارند، اما این کنجکاوی می تواند منجر به موقعیت خطرناکی شود. کودکی که به صفحه پنجره تکیه داده است تا دید بهتری از بیرون داشته باشد تنها توسط صفحه پشتیبانی نمی شود. در این موقع نیاز به یک حفاظ مناسب است تا از افتادن کودک جلوگیری کند. همچنین حفاظ ضد سرقت درب آپارتمان از نوع آکاردئونی بهترین روش ایجاد امنیت در خانه های آپارتمانی می باشدکه زیبایی و امنیت را یکجا به همراه دارد.

 

حافظ پنجره یو پی وی سی از داخل برای محافظت از کودکان در برابر این لحظات مضر ساخته شده است و به والدین آرامش می دهد که فرزندان کوچکشان در امان هستند. با استفاده از این حفاظ پنجره دیگر هیچ مادری بچه خود را با نگرانی در اتاق یا محل بازی تنها نخواهد گذاشت بلکه اطمینان خواهد داشت که فقط کودک توسط حفاظ پنجره محافظت می شود.

این حفاظ پنجره از فولاد بادوام ساخته شده که می تواند وزن کودک را تحمل کند. طراحی حفاظ برای ایمنی کودک به کدهای دولتی پایبند است. همچنین حفاظ از داخل قابل تنظیم است و میله‌ های تلسکوپی به حفاظ اجازه می ‌دهند تا در عرض یا ارتفاع پنجره ‌های مختلف متناسب شوند.

 

حافظ پنجره upvc از داخل قابل جابجایی است و دکمه ‌های باز شدن سریع امکان حذف را در مواقع اضطراری، هم از داخل و هم از بیرون می ‌دهند. در عین حال این حفاظ پنجره بسیار ایمن است و نصب سخت افزار تضمین می کند که محافظ به طور ایمن روی پنجره شما نصب شده و در جای خود باقی می ماند.

نکات برجسته محصول

  • متناسب با اکثر سبک‌ های پنجره‌ ها از جمله آویز های تکی/ دوبل، لغزنده و قاب‌ ها.
  • به راحتی فقط با پیچ گوشتی یا مته نصب می شود.
  • موجود در فولاد ضد زنگ یا یک پوشش پودری با کیفیت بالا و سفید براق.

حفاظ پنجره شیک

مججوعه ما با سابقه طولانی مد خود چندین سال است که محصولات سیمی و فلزی سفارشی تولید می کند. ما به شدت متعهد به ارائه یک محصول با کیفیت بالا هستیم. تعهد ما به کیفیت همراه با تجربه تولید گسترده ما به ما این امکان را داده است که محصولی را برای والدین ارائه کنیم که می توانند به آنها اعتماد کنند تا از ایمنی فرزندان خود اطمینان حاصل کنند.

حفاظ پنجره یو پی وی سی از داخل ایده آل ترین گزینه برای حفاظت از کودکان خردسال است. شما به منظور تهیه این محصول با کیفیت می توانید با مشاوران و کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید و سوالات خود را از آنها بپرسید.

امنیت درب ها و انواع درب های ایمنی و امنیتی

امنیت درب ها یعنی جلوگیری از ورود دزدان و سارقان و متجاوزان از طریق درب های ورودی به ساختمان ها و بناها و مراکز و... و برای برقراری بیشترین امنیت در خانه های ویلایی و باغ ها از انواع حفاظ روی دیوار استفاده کنید که بهترین آنها حفاظ شاخ گوزنی است.
منظور از درب ها کلیه درب های ورودی و خروجی و درب های محافظ آکاردئونی و درب های پارکینگ و گاراژ و درب های اضطراری و ....می شود.
درب ها انواع مختلفی دارند و بر اساس نوع کاربردی که دارند متفاوت می شوند. مثلا درب های منازل مسکونی از جنس های مختلفی اعم از درب های چوبی و فلزی ساخته می شوند.در منازل مسکونی اغلب قاب های درب ها چوبی هستند.

کد خبر